هادی حبیبی رئیس اسبق انستیتو و کمیته لیگ فدراسیون کشتی برای حضور در انتخابات هیات کشتی استان تهران ثبت نام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
هادی محمدی با مدیران باشگاه سپاهان برای پیوستن به جمع طلایی پوشان اصفهانی به توافق دست یافته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه تیمش نیازی به سهمیه پارالمپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ندارد، گفت: با این حال مصمم به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها هستیم.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
دروازه‌بان های پیکان و ذوب‌آهن در مصاف امروز هرکدام یک سوپرسیو داشتند.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته های اخیر با افزایش شاخص ارزی مواجه شده است و بهای دلار در بازار متشکل در کانال 44 هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی معتقد است فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال های گذشته است.
با رأی کمیته اخلاق فدراسیون کشتی، هادی حبیبی مربی استان تهران 6 ماه از انجام فعالیت‌های مرتبط با کشتی و حضور در لیگ برتر در سال 1402 محروم شد.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.
حسام حبیب اله مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر، طی حکمی هادی ابراهیمی را به سمت قائم مقام مدیرعامل در حوزه کسب و کار پرداخت الکترونیک این شرکت منصوب کرد.
هادی حبیبی رئیس اسبق انستیتو و کمیته لیگ فدراسیون کشتی برای حضور در انتخابات هیات کشتی استان تهران ثبت نام کرد.
روز گذشته و در رقابت های لیگ برتر کشتی، انبوه سازان هوتن در دو دیدار رفت و برگشت در استادیوم امامعلی حبیبی و در مقابل هواداران، تیم نیروی زمینی را شکست داد. نکته جالب حضور هواداران خردسال این تیم و تشویق آنها بود.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
روزنامه البیان به تعویض های طلایی فرهاد مجیدی از جمله حبیب الفردان اشاره کرده و او را ستاره میدان لقب داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ