نیروهای امنیتی سومالی به محاصره چند ساعته هتل موگادیشو پایان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان عملیات بهداشتی درمانی هلال احمر در مکه خبر داد و افزود: ارائه خدمات در مدینه تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه دارد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از پایان عملیات اعزام حجاج از ۲۱ فرودگاه در سطح کشور خبر داد.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات نجات در حادثه ریزش ساختمان در گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از زیر آوار خارج شدند.
‌ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پایان عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام خبر داد و تعداد پرواز ها، حجاج اعزامی و متوسط تأخیر پروازی در این عملیات را اعلام کرد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: فعالیت راهداری البرز برای بازگشایی محور کرج-چالوس ادامه دارد و تقریباً رو به پایان است.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
ارومیه - دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از پایان عملیات اجرایی تونل ۳۶ کیلومتری انتقال آب به دریاچه ارومیه از سد کانی سیب خبر داد.
معاون وزیر فوریت های روسیه اعلام کرد این کشور به ارسال کمک های بشردوستانه به مردم سوریه ادامه می دهد.
با برپایی یکصدمین اردوگاه، عملیات اسکان زلزله‌زدگان در مناطق زلزله زده خوی امشب به پایان می‌رسد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر از پایان عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
پس از عملیات تروریستی در استانبول، مقام ارشد دولت ترکیه می‌گوید برای پاک‌سازی مرزهای جنوبی این کشور از عناصر تروریستی پ‌ک‌ک، بعد از عراق، عملیات در شمال سوریه را آغاز خواهد کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، از اتمام عملیات عمرانی مسیر رفت این قطعه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، از اتمام عملیات عمرانی مسیر رفت این قطعه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ