دو تیم کره‌جنوبی و غنا در دیداری از گروه H از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در نیمه اول دیدار مقابل وستهم یک پنالتی از دست داد تا نیمه اول با برتری شاگردان پوچتینو به پایان نرسد.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
کاسمیرو در دقیقه 9 بازی برابر بورنموث با یک ضربه برگردان تماشایی شیاطین سرخ را پیش انداخت و همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
نیمه اول دیدار برگشت زنان ایران و میانمار با تک گل نگین زندی به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
تیم فوتبال استقلال نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.
علیرضا رضایی در دقایق پایانی نیمه اول دیدار با نفت مسجدسلیمان دچار آسیب دیدگی شد تا مجبور به ترک زمین شود.
مدافع چپ و تخصصی تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فرصت نمایش پیدا نکرد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
نساجی مازندران تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ‌ برتر دو جدال سخت با تراکتور و پرسپولیس خواهد داشت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا از گروه D و از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم رفتند.
تربت حیدریه ـ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: حدود ۵ هزار روستا در کل کشور با مشکل اینترنت مواجه هستند که در تلاشیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲رفع کنیم.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ