مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اطفای حریق جنگل‌های گیلان با کمک امدادگران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در آتش‌سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق‌تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز از ارائه کمک‌های هوانوردی این کشور به اطفای حریق در جنگل‌های ترکیه خبر داد.
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های مرزی شهرستانهای رضوانشهر و صومعه سرا خبر داد و گفت: نیمی از ۱۰ هکتار جنگل زراعی رضوانشهر در آتش سوخت.
بیش از پنج میلیون هکتار از جنگل‌های کانادا طی چند روز گذشته طعمه حریق شد.
۱۴ نفر در آتش‌سوزی‌های گسترده جنگل‌ها در شمال شرق قزاقستان جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین تلفات ناشی از حریق در آسیای مرکزی در سال‌های اخیر است.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
اصفهان- فرمانده یگان منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان پایگاه اطفا حریق هوایی ندارد، گفت: ایجاد ۲ پایگاه اطفا حریق در اصفهان برای مهار آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها ضروری است.
به‌دنبال وقوع آتش‌سوری گسترده و بی‌سابقه در جنگل‌های آلبرتا در کانادا و تخلیه بیش از ۲۴ هزار نفر، در این استان وضعیت اضطراری اعلام شد.
سمنان- مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه شاهرود بهترین گونه‌های جنگلی دنیا را دارد، گفت: حریق مراتع و جنگل‌های استان ۹۰ درصد کاهش داشت.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
جنجال‌های تقابل دو تیم اسکاتلندی در رقابت‌های جام حذفی این کشور، باعث شد تا سرمربی رنجرز از بازیکنان خود بخواهد به مهاجم حریف اجازه گلزنی بدهند.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
سرمربی هوادار تهران پیش از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفت تا به جنجال‌های چند وقت اخیر به این شکل تا حد زیادی پایان دهد.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اطفای حریق جنگل‌های این استان با کمک امدادگران خبر داد.
رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش سوزی در جنگل های رودبار گفت: شهروندان و مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی جدا خودداری کنند.
درختان افتاده روی زمین که چندین سال از آن گذشته و کاملاً خشک شده است همانند بنزین عمل کرده و به محض آتش‌سوزی، به سختی خاموش می‌شود. از طرفی این درختان با وقوع سیل، وارد روستا‌های اطراف شده و به زیرساخت‌هایی نظیر پل‌ها، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب جدی می‌زنند، بنابراین برای جلوگیری از تخریب سازه‌ها و ساختار‌های زیربنایی استان‌های همجوار جنگل‌ها، جمع‌آوری درختان افتاده و شکسته جنگلی اطراف جاده‌ها و حریم رودخانه‌ها امری ضروری است.
منچستریونایتد امشب در اولدترافورد به مصاف نیوکسل رفت و در یک بازی که با جنجال‌های داوری همراه بود به تساوی بدون گل رضایت داد.
به‌دنبال گسترش سریع حریق در جنگل‌های کالیفرنیا، سازمان آتش‌نشانی شهرستان سیسکیو در این ایالت از ساکنان خواست تا فورا منطقه را ترک کنند.
جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران و باشت از روز گذشته تاکنون طعمه حریق شده و به دلیل وزش شدید باد لحظه به لحظه شعله‌های آتش فوران می‌کند و تلاش جنگلبانان، محیط بانان، نیرو‌های بسیجی و مردمی برای مهار، تاکنون به جایی نرسیده است.
یک ستاره بسکتبال آمریکا با اشاره به جنجال‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید داروین نونیز به جای ضربه به صورت بازیکن کریستال‌‌پالاس باید موی او را می‌کشید تا کسی به کارش کاری نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ