دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از آغاز آموزش همگانی ۸۵ میلیون ایرانی در برابر مخاطرات طبیعی طی 5 سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
هزینه‌های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.
وزارت دفاع دانمارک از آغاز آموزش جنگنده‌های اف- ۱۶ برای خلبانان اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع هلند درراستای جنگ‌افروزی در اوکراین بر ضرورت ارسال تسلیحات نظامی به این کشور تاکید کرد.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس شروع شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار قرار گرفت.
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
جمعیت هلال احمر در حال انجام طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در مساجد منتخب کشور است. این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.
با حضور اعضای شورای معاونان، جلسه استقرار سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
حسن بیک محمدلو‬ گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های ‏‏اجرایی کشور با حضور ۸۰ نفر امروز برگزار می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از شروع پروژه مولد سازی درایی های مازاد دولت در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: چهاردهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش پس از وقفه دوساله از امروز در مشهد آغاز شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در قالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.
دبیر میز ملی گردشگری دسترس‌پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث‌فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان‌یاب سپرده، از آغاز آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه‌ای برای بارگذاری اطلاعات فرهنگیان از سه روز دیگر ۲۶ مرداد راه اندازی می‌شود.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ