حضور مادر ستاره تیم ملی مراکش در پایان دیدار برابر مراکش در استادیوم الثمامه توجه عکاسان را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی یک‌ بار دیگر اسماعیل‌نژاد را مورد توجه قرار داده است.
مدافع ایرانی حاضر در فوتبال انگلیس پیش فصل را با پیروزی در یک بازی دوستانه آغاز کرد.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
مهدی تارتار ساعاتی بعد از امضای قرارداد با ملوان، پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
زیدان اقبال، ملی‌پوش عراقی منچستریونایتد با انتشار پیامی احساسی اعلام کرد در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.
سرمربی ملوان با اشاره به بی‌توجهی مسوولان استانی و شهر انزلی در پستی احساسی از تصمیم قطعی خود برای پایان همکاری با این تیم خبر داد.
پسر مرحوم هادی نوروزی یکی از کسانی بود که جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر برد.
زوج خط حمله استقلال در این فصل علاوه بر ثبت آماری کم‌نظیر، حالا باید به دنبال درخشش و در دنباله قهرمانی در جام حذفی باشند.
عقرب سیاه لقب دزد سریالی خانه‌های پایتخت‌نشینان است که وقتی در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد، داستانسرایی عجیبی کرد.
مهدی قایدی با مدل موهای جدید در ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان به میدان رفت.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
کلارا چیا ۲۴ ساله شده و جرارد پیکه هدیه منحصر به فردی برای او آماده کرده است.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. نمی‌دانم چرا این مسئله باعث شد عصبانی شوم؛ عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
به نظر می‌رسد که انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید هنوز به صورت کامل منتفی نشده است.
باشگاه النصر که این روز‌ها شمار دنبال‌کنندگانش در فضای مجازی به واسطه حضور رونالدو افزایش زیادی پیدا کرده؛ با شعری عاشقانه از ستاره پرتغالی تمجید کرد.
رفتارهای عاشقانه حیله ای برای جدایی
پیام عاشقانه پورتو برای طارمی بعداز گل دیشب
پیامک عاشقانه کفاشیان که زن کی‌روش را شک انداخت!
یکی از بزرگترین هدایای میخائیل گورباچف به هموطنان روس خود الهام بخشی به آنان برای رهایی از قید یکنواختی شوروی بود افرادی که از آن پس توانستند زندگی خود را بر اساس آزادی شخصی ادامه دهند و از آزادی انتخاب کردن، خواندن آن چه می‌خواهند بخوانند و صحبت کردن در مورد آن چه می‌خواستند بحث کنند برخوردار باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ