اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راکعی در پایان یادآور می‌شود: «باید توجه داشت مردم تا زمانی که متوجه تغییرات اساسی در نظام حکمرانی نشوند، همراه نخواهند شد و چک سفید امضا به هیچ فرد و جریانی نخواهند داد. تصمیم‌سازان و سیاستگذاران باید صدای مطالبات مردم را به‌خصوص پس از رخداد‌های اعتراضی اخیر بشنوند و در انتخابات زمینه انعکاس این مطالبات را فراهم کنند. در غیر این صورت این پیام به جامعه ارسال می‌شود که تغییری در کار نخواهد بود و بهبودی حاصل نمی‌شود. نتیجه این امر هم نهایتا کشور را با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... مواجه می‌سازد.»
گروهی از پزشکان و متخصصان به این نتیجه رسیدند که کفش‌های ورزشی برای مردان طراحی می‌شود و این مسئله باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها زنان از ناحیه رباط صلیبی شده است.
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز به صورت همزمان در ۸ شهر آغاز شد.
باشگاه سپاهان به اشتباهات محرز داوری در دیدار خود با تراکتور اعتراض کرد.
نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، پس از حواشی بسیار و اعتراضات جدی صورت گرفته علیه او از سمتش استعفا داد.
این حقوق‌دان می‌گوید: «مسئله اینجاست که در جریان اعتراضات اخیر برخی دانشگاه‌ها تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در جریان این اعتراضات شرکت کرده بودند، بعضا از ورود به دانشگاه ممنوع یا آن‌ها را تعلیق کنند. این بخش ارتباط مستقیمی با فرمان عفو رهبری پیدا نمی‌کند. در واقع این دانشجویان در دستگاه قضا متهم نشدند و خود دانشگاه‌ها درباره آن‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند. در نتیجه این دانشجویان مشمول عفو نمی‌شوند و برای حل مشکل آن‌ها باید به شیوه دیگری عمل کرد».
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
دو موضوع اساسی موجبات تنش میان ایران و اتحادیه اروپا را فراهم آورده است. نخست اعتراضات داخلی ایران و دوم همکاری‌های تسلیحاتی میان ایران و روسیه. از سوی دیگر عامل سومی نیز در این میان وجود دارد که زمینه را برای تشدید تنش فراهم کرده است و آن به نتیجه نرسیدن احیای توافق برجام است.
با توجه به اینکه بسیاری از کشور‌ها از ایران قوی در هراسند، اعمال تحریم‌های جدید و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاتی از پازل تضعیف ایران و استمرار نقشه‌ای است که تمامیت و اقتدار ایران را هدف گرفته است. در ادامه شدت گرفتن تحریم‌ها علیه ایران در جهت تسریع در فروپاشی اقتصادی کشور و گسترش اعتراضات، اگر تحریم‌ها نتیجه مطلوب را حاصل نکرد، ائتلاف جهانی، محاصره و جنگ علیه ایران به عنوان گزینه‌های دیگر پیش رو قابل پیش بینی است.
عده‌ای که معترض بودند و متهم به این هستند که دست به تخریب زده‌اند و جامعه را ناامن کرده‌اند. طرف دیگر دعوا افرادی بوده‌اند که اشتباهاتی داشته‌اند. براساس آنچه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در حدود ۲۰۰ نفر در این اعتراضات کشته شده‌اند. در نتیجه دعوایی که امروز در جامعه وجود دارد دوطرف دعوا دارد و به همین دلیل باید اتهامات هر دو طرف به صورت برابر و عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، به دادسرا بروند و در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: در اعتراضات اخیر، علیرغم مکاتبه آقای خاتمی با رهبری و ملاقات اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه برای جلوگیری از خشونت و اصلاح امور، نشانه‌ای از این‌که خواسته‌ها مورد توجه حاکمیت قرار گرفته باشد نیست که کاش بود.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نظام اسلامی پذیرای اعتراض است، اما صف اغتشاشگر از معترض جداست. فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می‌خواهند در کشور امنیت نباشد.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
کیهان نوشت: سال‌هاست که به‌دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها اداره امورات خود را نیازمند اشتغال همزمان زوجین می‌دانند و در نتیجه ممکن است پدر و مادر ساعت‌های طولانی در محیط خانواده حضور نداشته باشند، همچنین تحمیل فرهنگ غلط و مخرب تک‌فرزندی یا کاهش فرزندآوری هم آثار منفی محسوس و نامحسوس زیادی برای خانواده‌ها داشته است.»
سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر این‌که «انقلاب اسلامی محصول اجتماعات مردمی است» گفت: اگر به مردم اعتنا نکرده و مطالبات آن‌ها را نادیده بگیریم نتیجه این خواهد شد که غرب مردم ما را در دست خود بگیرد و ما تنها تکیه‌گاه استحکام قدرت جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
سرمربی سپاهان می‌گوید تیم او مشکل عاطفی ندارد که با حضور مربی ایرانی حل کند.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
نامزد ریاست کمیته ملی المپیک که با یک رای اختلاف رقابت را واگذار کرد گفت: اعتراضی به نتیجه انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ