مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تائید علی سلاجقه جهت صدور مجوز برای احداث سد تنگ سرخ صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
جمعی از نمایندگان در بیانیه‌ای از رئیس دستگاه قضا خواستند تا با صدور دستور ویژه، اجازه ندهد تا اختلاف نظرها، کم‌کاری‌ها، تعارضات منافع و کارشکنی‌ها مانع اجرای قانون تسهیل شود.
در دیدار وزیر بهداشت عراق با رئیس هلال‌احمر ایران در مورد صدور فوری مجوز فعالیت پزشکان و پرستاران ایرانی در عراق برای ایام اربعین توافق شد.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
سمنان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تسریع در صدور مجوزها و استعلام‌های سرمایه‌گذاری، گفت: اعطای هرگونه مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور رصد می‌شود.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه مهدی تاج و حجت کریمی پرداخت.
رئیس اتاق اصناف در نامه‌‍‌ای خطاب به روسای اتاق‌های صنفی و اتحادیه‌های کشور، شیوه‌نامه‌ اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها و اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها را ابلاغ کرد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: قصد داریم در نیمه نخست امسال در راستای پایش هوشمند و صدور مجوزها، کل اراضی کشاورزی کشور را به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مجهز کنیم.
مهاجر رئیس پیکلبال ایران در رابطه با دوره های مربی گری این رشته گفت: مجوز تدریس دوره مربیگری و داوری ملی پیکل بال از فدراسیون بین‌المللی این رشته "IPF" اخذ شد.
در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز حمل و نقل هوایی بین ایران و هشت کشور دیگر موافقت کردند.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۰۰ مجوز باستان‌شناسی و اجرای ۱۴۶ طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه کرد.
در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت کردند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از وظایف بهزیستی همچون مراقبت از ایتام و فرزندان فاقد سرپرست که در مراکز شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند در شمول اقدامات حاکمیتی است.
رئیس صدور مجوز حرفه‌ای: AFC ایندفعه شوخی ندارد
رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشستی با اعضاء شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد، افراد دارای معلولیت شنوایی از صدور مجوز و راه‌اندازی تشکیلات صنفی ناشنوایان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مجوز پرواز بالگردهای هلال احمر بر فراز کشور عراق را برای اولین بار دریافت کردیم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای اولین بار بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد خاک عراق می‌شوند.
رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم‌کاری‌های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع‌های رفاهی بین راهی پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: صدور مجوز تاسیس صندوق ضمانت وام اشتغال مددجویان در کمیسیون‌های تخصصی دولت در حال بررسی است.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: امروز مسئولی در حوزه محیط زیست، برای اجرای یک پروژه مجوز صادر می کند، مسئول بعدی با مجوز صادره مخالفت می‌کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره افشاء قرارداد باشگاه‌ها پس از پایان نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه کرد.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ