رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
پس از آنکه جوبایدن دستور اجرایی منع سرمایه گذاری در چین را امضا کرد، سرمایه گذاران فناوری در این کشور نگران اقدامات انتقام جویانه کشور مقابل  هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای وضعیت و محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور را اعلام کرد.
پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در آخر هفته و تعطیلات پیش رو اعلام شد.
براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها، توصیه ها و باید و نباید های ترافیکی روز طبیعت را تشریح کرد.
اهواز - فرمانده پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی برای روز طبیعت در محورهای خوزستان خبر داد.
پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی حلقه اول محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن حد فاصل میدان فردوسی تا میدان آزادی به اجرا درآمده است.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ دی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: داشتن برگه تست برای عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی مرزها الزامی است.
پلیس راه از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا صبح روز شنبه 10 دی ماه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
محدودیت های صادراتی محصولات صنایع معدنی لغو و صادرات کلیه محصولات صنایع معدنی برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط امکان پذیر شد.
جانشین پلیس راهور ناجا با عنوان این مطلب که ۱.۲ میلیون زائر ایرانی هنوز در خاک ایران هستند، به تشریح وضعیت محدودیت های ترافیکی سه روز آینده پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ