بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هفت کلانشهر کشور امروز(۵ آذرماه) آلوده‌ترین هوا را اهالی کرج تنفس کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز آلوده‌ترین کلانشهر کشور
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شهر مشهد در روز جاری آلوده‌ترین کلانشهر کشور بود.
پس از آن اهالی اصفهان، اراک، کرج و تهران آلودگی هوا برای گروه‌های حساس را با رسیدن به عدد ۱۱۹، ۱۱۴، ۱۰۴ و ۱۰۲ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست، از هشت کلانشهر کشور امروز (۲ اسفند) اراک به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون شناخته شده چراکه میانگین کیفیت هوای این کلانشهر ۱۴۹ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.
ساکنان کدام کلانشهر آلوده‌ترین هوا را تنفس کرده‌اند؟
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول (سالم) یا متوسط، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.
از هشت کلانشهر کشور امروز (۱۰ بهمن) اهواز به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و رسیدن به عدد ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
اصفهان به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و رسیدن به عدد ۱۶۸ در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
اهواز- شاخص کیفی هوای شهرستان اهواز در روز جاری ۱۵۸ AQI اعلام و آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور گزارش شده است.
شاخص کیفی هوای امروز شهر‌های ماهشهر ۱۸۱، سوسنگرد ۱۶۲، اهواز ۱۵۸، شادگان و شوشتر ۱۵۵ AQI ثبت شداین شاخص‌ها نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.
امروز (۲۱ آذرماه) کرج آلوده‌ترین کلانشهر کشور شناخته شد.
کرج آلوده‌ترین کلانشهر کشور
بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۸ کلانشهر کشور امروز کرج آلوده‌ترین کلانشهر ایران است.
کلان‌شهر اهواز در طول سال ۱۴۰۱ فقط یک روز هوای پاک داشته و ۴۴ روز را با هوای قابل قبول، ۹۴ روز را با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۶۹ روز را با هوای ناسالم، ۱۲ روز را با هوای بسیار ناسالم و ۲۱ روز را با هوای خطرناک سپری کرده است.
اهواز همچنان آلوده‌ترین کلانشهر
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با میانگین ۱۸۰ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوا در ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
اصفهان در وضعیت بسیار ناسالم برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۲۰۵).
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوا در هفت کلانشهر کشور در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
امروز (۱۵ مردادماه) آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۵۷ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۴۱ است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار اظهار کرد: انتظار میرود بازار سرمایه در مدار یک سود معقول باشد. البته هرگز منظور شاخص هشت میلیونی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ