بیل دقیقا در روزی به رکورد بیشترین بازی ملی برای ولز رسید که تیم ملی کشورش متحمل شکستی ناامید کننده مقابل ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد خواستار خلع سلاح گروه‌های تروریستی فعال در کردستان عراق شد.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که آزمایش‌های موشکی کره‌شمالی نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.
سخنگوی کرملین می‌گوید که استفاده کی‌یف از سلاح‌های «خودش» کمتر و کمتر شده و این نشان می‌دهد که هدف اولیه مسکو مبنی بر خلع سلاح اوکراین تا اندازه زیادی برآورده شده است.
تیرانداز آمریکایی مردی که دختری را در قطار با چاقو تهدید کرده بود، خلع سلاح کرد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست آتی گروه هفت قرار است به موضوعات مربوط به جنگ روسیه و اوکراین بپردازد.
طالبان افغانستان برای خلع سلاح جنبش طالبان پاکستان (تحریک طالبان) از اسلام‌ آباد پول درخواست کرد.
عفو اخیر از آن جهت که شامل محکومان و متهمان می‌شود بی‌بدیل است. افراد و جوانانی که در حوادث اخیر پرونده قضایی برایشان تشکیل شده بود بدون ثبت و سوپیشینه شدن عفو شدند، و این بدان معناست که به آینده جوانان نگاه ویژه‌ای شده است.باید خاطرنشان کرد که اغلب بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر اتهاماتی غیر از موارد استثنا شده داشتند.
نماینده ادوار مجلس درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مقامات آمریکایی یکی از مشهورترین جاسوس های دوران جنگ سرد را که در آمریکا بازداشت شد، پس از گذراندن بیش از ۲۰ سال زندان، آزاد کردند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه در مسیر «غیرنظامی و خلع سلاح کردن» اوکراین، پیشرفت چشمگیری داشته است.
رئیس جمهور کره جنوبی از چین خواست تا برای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی، به پیونگ‌یانگ فشار وارد کند.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
سفیر تهران در بغداد تأکید کرد: «از دولت عراق خواستیم جدول زمانی برای انجام موضوع خلع سلاح معارضان تعیین کند».
سفیر تهران در بغداد تأکید کرد: «از دولت عراق خواستیم جدول زمانی برای انجام موضوع خلع سلاح معارضان تعیین کند».
گزارش ها حکایت از آن دارد که رهبران نظامی اتیوپی و تیگرای بر سر نقشه راه صلح توافق کردند.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه گفت: آمریکا در سطح جهانی و رژیم اسرائیل در سطح منطقه‌ای مانع اصلی نیل به خلع سلاح هسته‌ای‌اند.
رهبر کره شمالی قانونی را امضا کرد که بر اساس آن کره شمالی به عنوان کشور هسته‌ای شناخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ