این مانور‌ها ساعت چهار صبح پنجشنبه به وقت گرینویچ آغاز شد و ساعت چهار صبح یکشنبه به وقت گرینویچ پایان می‌یابد. این مانور‌ها شامل شلیک گلوله‌های واقعی به طرف آب‌ها و حریم هوایی پیرامون تایوان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
فصل جدید لیگ NBA با دو دیدار جذاب و دیدنی شهرهای دنور و سانفرانسیسکو آغاز خواهد شد.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته بانوان و مرحله نهم اردوی تیم ملی آقایان از امروز جمعه آغاز خواهد شد.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه 28 مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه ۲۸ مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از آغاز طرح جمع آوری و بازیافت مازوت‌های تخلیه شده در بختیار دشت اصفهان معروف به (چاله‌سیاه) خبرداد.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی از امروز سه شنبه مانورهایی را در نزدیکی آب های سرزمینی لبنان آغاز خواهد کرد.
در پی آغاز مانورهای گسترده نظامی ارتش چین در نزدیکی سواحل تایوان، ناو آمریکایی «یو اس اس رونالد ریگان» صدها کیلومتر از سواحل این کشور دور شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ