رکورد پرتماشاگرترین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
هروه رنار به نخستین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که هم در جام جهانی مردان و هم جام جهانی زنان به پیروزی دست یافته است.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند نیوکسل برای خرید خویچا کواراتخسلیا از ناپولی پیشنهادی ارائه کرده که رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را می‌شکند.
دولت عربستان اعلام کرد که این کشور در این دوره از موسم حج رکورد  تعداد زائرانی را که پذیرش کرده است، خواهد شکست.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ارتباطی که هم اکنون با عربستان برقرار کردیم و از قبل با ونزوئلا داشتیم، نتیجه خود را در شکسته شدن صادرات نفت کشومان نشان داد.
تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظر‌های فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و سوم لیگ عربستان، میزبان خود، الوحده را با نتیجه 2-1 شکست داد.
محمد سالم، مدافع الرائد که نامش را با یک رکورد تاریخی در لیگ حرفه‌ای عربستان ثبت کرده است.
کریستیانو رونالدو که دیشب برای تیم جدیدش النصر در لیگ عربستان 4 گل به ثمر رساند تا به رکورد 500 گل زده در لیگهای باشگاهی برسد می‌گوید از رسیدن به این رکورد احساس غرور می‌کند.
کریستیانو رونالدو در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی به رکورد دروازه بان تاریخی تیم ملی عربستان رسیدند.
دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان بیشترین تماشاگر را در بازی‌های انجام شده جام جهانی داشت.
تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی برابر آرژانتین رکورد شکست ناپذیری این تیم را از بین برد.
لیونل مسی اولین گل آرژانتین در جام جهانی 2022 را وارد دروازه عربستان کرد و با رکورد رونالدو در جام جهانی برابری کرد.
تا پایان روز دوم رقابت های جام‌جهانی دیدار ایران و انگلیس پر تماشاگرترین بازی جام‌جهانی بود. اما به نظر می‌رسد این رکورد در روز سوم و با به میدان آمدن آرژانتین شکسته شود.
با گلی که محمد سالم وارد دروازه تیمش کرد، رکورددار گل بخودی در لیگ عربستان شد.
آرامکو عربستان اعلام کرد به لطف افزایش قیمت نفت در سال ۲۰۲۲ به رکورد سود ۴۸.۴ میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ دست یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ