برزیل اولین بازی خود در جام جهانی قطر را طوفانی آغاز کرده و ریچارلیسون با به ثمر رساندن دو گل ستاره درخشان سلسائو بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
نماینده مرکز پزشکی هلال احمر در عراق آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی درتصادف اتوبوس با تریلی در سامرا را تشریح کرد.
نماینده مرکز پزشکی هلال احمر در عراق از وقوع سانحه برای اتوبوس زائران ایرانی در جاده سامرا خبر داد.
با اتمام دوران مسی، رونالدو و کریم بنزما، حالا نبرد اصلی برای توپ طلا بین وینیسیوس و ارلینگ هالند است و ورزشگاه اتحاد امشب قاضی نهایی خواهد بود.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
سخنگوی سازمان ساتبا، گفت: افراد می‌توانند برق تولیدی توسط پنل‌های خورشیدی را حداقل 15 تا 16 برابر قیمت برقی که از وزارت نیرو خریداری می‌کنند به سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بفروشند.
نیمار برای ششمین بار جایزه بهترین لژیونر فوتبال برزیل را دریافت کرد.
سخنگوی سازمان ساتبا از آغاز عملیات احداث ۴۰۰۰ سامانه خورشیدی از طرح حمایتی خبر داد و گفت: بر این اساس عملیات احداث ۴۰۰۰ نیروگاه خورشیدی با افتتاح ۲۰ سامانه به صورت نمادین، آغاز می‌شود.
سخنگوی سازمان ساتبا از احداث ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب ۱۵ هزار پنل خورشیدی در ۱۲ استان کشور به توافق رسیده است.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
نخست وزیر عراق با استاندار صلاح الدین و تعدادی از مقامات به محض رسیدن به سامرا دیدار کرد و در ادامه به زیارت حرم امامین عسکریین(ع) رفت.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.
در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فروکش کردن نا آرامی‌ها اخیر در عراق، سفر کاروان‌های اعزامی سازمان حج و زیارت به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا از سرگرفته شد.
مدیرکل دفتر مدیریت طرح‌های تجدیدپذیر ساتبا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گفت: مقرر شد ۱۱۰ هزار نیروگاه انشعابی در سال اول احداث شود.
سخنگوی شورای شهر تهران از فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی در شهر سامرا خبر داد و گفت: مشاهدات ما از پاکیزگی و خدمات مناسب در این شهر حکایت دارد.
با پیوستن آنتونی، وینگر سابق آژاکس، به یونایتد، تعداد ستاره‌های برزیلی که پیراهن این تیم را به تن کرده‌اند افزایش یافت.
حضرت هادی علیه السلام با آنکه بیشتر دوست داشت در شهر و وطن خود یعنی مدینه بماند، به سامرّا آمد. چند سال بعد هم خانواده او به این شهر آمدند. مدت 20 سال از عمر خود را در این شهر گذراند و با همه محدودیت ها و کنترل ها، هدایت شیعه را برعهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ