امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
در ویدئو زیر ، نحوه سرقت چند خانم از طلا فروشی را مشاهده می نمایید .
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان قیمت خورد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان قیمت خورد.
زردچوبه خام محتوی روغنی است که باعث کاستن مقدار سم در بدن می‌شود، زردچوبه به رنگ طلایی را، به عنوان مزه گرم در سبزیجات، برنج، حبوبات، ماهی و مرغ می‌توان استفاده کرد.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار روز گذشته و در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد که بر اساس نرخ یورو به صورت اسکناس و حواله و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به نخستین روز هفته جاری، کاهش یافت.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله تغییری نداشته اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده است.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمت‌ها در این بازار رکود جدیدی زد.
نخستین روز کاری سال ۱۴۰۱ هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان بود اما با نزدیک شدن به ایام پایانی سال قیمتها در این بازار رکودهای جدیدی زد.
قیمت طلا امروز در مقابسه با دیروز ۰.۷۹ درصد کاهش یافته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله می‌شود.
برای تهیه پلو بندری خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، وقتی روغن گرم شد، پیاز‌ها را در آن بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند.
به گفته منبعی در Lylie از نقطه نظر اکولوژیکی، طلای بازیافتی بهترین گزینه است، زیرا دو سوم طلای سیاره زمین پیش‌تر استخراج شده است. در مقابل، شما حدود ۳۰۰ گرم از این فلز را با تنها یک تن زباله الکترونیکی دریافت می‌کنید.
بازیکنان استقلال با هم تیمی‌های سابق خود در سپاهان قبل از شروع این دیدار برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشتند.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
امروز در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۹۲ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان قیمت خورد.
هرچند اسپری های ضد مه با گرم کردن سطح عینک روشی برای پاک نگه داشتن آن به حساب می آیند اما اکنون یک پوشش جدید طراحی شده که با کمک نانوذرات طلا از مه گرفتگی عینک جلوگیری می کند.
حدود سه ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت کیف حاوی طلایش خبر داد و گفت: من طلافروش کیفی هستم، صبح امروز برای خرید طلا به تهران آمدم، بعد از انجام کارم در حال برگشت بودم که در نزدیکی بازار، دو موتورسوار راهم را سد کردند. مردان نقابدار با تهدید چاقو، کیف من را که حاوی یک کیلو و ۲۰۰ گرم طلا بود، به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
قتل پیرزن برای ۱۱۰ گرم طلا
مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلا‌ها ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است.
قیمت سکه امروز نسبت به دیروز ریزش داشت اما با توجه به افزایش انس طلا در بازار جهانی قیمت هر گرم طلا نسبت به دیروز افزایشی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ