دوره فعلی جام جهانی شاهد ۳ تساوی بدون گل در ۹ بازی اول بود که برای اولین بار از سال ۱۹۸۲ اتفاق می افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان کرواسی با برتری ۲-۱ مقابل مراکش مدال برنز این تورنمنت را بر گردن آویختند.
بعد از سوت پایان دیدار مراکش و کرواسی در رده‌بندی جام جهانی، بازیکنان مراکش به سمت داور بازی حمله‌ور شدند و اعتراض شدیدی به قضاوت او داشتند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
مصاف تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
دو تیم مراکش و کرواسی در شرایطی دیدار رده‌بندی جام جهانی را برگزار می‌کنند که شاید کسی در ابتدای مسابقات چنین تصوری را نداشت.
ولید رکراکی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار با کرواسی را مشخص کرد.
زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال کرواسی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را در دیدار رده بندی با تغیرات قابل توجهی مشخص کرد.
کرواسی تا ساعاتی دیگر در مرحله رده‌بندی جام‌جهانی 2022 برای کسب مدال برنز به مصاف مراکش می رود.
رقابت رده‌بندی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار کرواسی ـ مراکش امروز (۲۶ آذرماه) در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پیگیری می‌شود.
شاید دیدار امروز تیم ملی کرواسی مقابل مراکش هم یکی از مسابقات جذاب ادوار جام جهانی شود.
رقابت‌های جام جهانی در شرایطی روز‌های آخر خود را سپری می‌کند که امروز در دیدار رده‌بندی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران دو تیم شکست‌خورده نیمه‌نهایی یعنی کرواسی و مراکش به مصاف یکدیگر بروند.
سرمربی تیم فوتبال مراکش معتقد است دیدار روز آینده مراکش و کرواسی نسبت به دیدار اول بازتر و کمتر تاکتیکی خواهد بود.
جاسم عبدالرحمان قطری قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی 2022 بین کرواسی و مراکش را بر عهده گرفت
کرواسی و مراکش، دو تیمی که در ترکیب خود جای خالی یک شماره 9 را احساس می کردند، از صعود به دیدار پایانی جام جهانی بازماندند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه امروز بین تیم های فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد.
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
مهاجم سرشناس مراکش در دیدار مقابل کرواسی به آرزوی دیرینه‌اش رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته رقابتهای جام جهانی در اولین دیدار جام بیست و دوم برابر مراکش متوقف شد.
ترکیب تیم ملی مراکش برای دیدار با تیم ملی کرواسی اعلام شد.
لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل مراکش می‌گوید کرواسی در این جام جهانی جاه‌طلبی زیادی دارد و چشم به مراحل بالا دوخته است.
سرمربی تیم مراکش در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر کرواسی بازیکنان ارزشمند تیمش را در مقام مقایسه با مودریچ قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ