دروازه‌بانان اسپانیا و کاستاریکا بدون هیچ واکنش خاصی نخستین بازی جام جهانی را پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.
سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.
از هر مسیری که بخواهید به جنگل بزنید، بخش خرم‌آباد در پنج کیلومتری تنکابن ورودی شماست. از خرم‌آباد هر نقطه‌ای را که برای ورود به جنگل انتخاب کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ماشین‌سواری کرد تا به ورودی جنگل رسید. معمولا راهنمایان و تور‌های گردشگری این پیاده‌روی را از روستای عسل‌محله آغاز می‌کنند.
شرکت ملی نفت ایران با ۱۶۸۳ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۹۴۳ هزار میلیارد تومان دارایی، بدهکارترین و پردارایی‌ترین شرکت دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده است.
بیشترین نرخ بیکاری مطابق گزارش‌های مرکز آمار برای کردستان ۲۰.۵ و کرمانشاه ۱۵.۱ و چهارمحال و بختیاری ۱۳.۵ می‌باشد.
ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص این منطقه بهترین زمان سفر به آن اواخر بهار و تابستان است.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
بررسی وضعیت نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۱ نشان می دهد که نرخ بیکاری در ۷ استان تک رقمی شده است؛ همچنین استان هرمزگان با ۲۲.۶ درصد در صدر بیکارترین استان قرار دارد.
هیچ شکی در آن نیست: فصل گذشته فاجعه بارترین فصل منچستریونایتد پس از دوران طلایی «سر الکس فرگوسن» بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ