تصویری از شهید داوود جعفری در کنار رهبر انقلاب منتشر شد./ رجانیوز
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
فارس تصاویری از شهید قاسم سلیمانی در دوران جوانی در زورخانه را منتشر کرد.
رژیم صهیونیستی تصویری از حملات جنایتکارانه بامداد امروز خود را در نوار غزه منتشر کرد؛ بنا بر گزارش رسانه‌های فلسطینی در حملات امروز تاکنون ۱۲ نفر شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.
اولین تصویر از داخل ناو شهید سلیمانی که توسط متخصصان داخلی ساخته شده‎، منتشر شد. / فارس
اولین تصویر از داخل ناو شهید سلیمانی که توسط متخصصان داخلی ساخته شده ‎، منتشر شد.
اولین تصاویر از بازداشت عاملان قتل شهید حمیدرضا الداغی جوان باغیرت سبزواری که به دست چند اوباش به شهادت رسید، منتشر شد.
مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری جهت اعزام به مسابقات آسیایی و دانشجویان جهان به میزبانی سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم ترحیم همسر سید محمد باقر حکیم شهید محراب(قدس سره) حضور یافت.
نرجس سلیمانی درباره علت قرار دادن مجسمه سردار قاسم سلیمانی پشت میز کارش در شورای شهر گفته است: «نیاز دارم حضور پدرم را در محل کارم احساس کنم.»
امروز سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ مردی که عمری را در راه دین و میهن و مردم جهاد کرد و سرانجام در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید. سردار وصیت کرده بود روی سنگ مزارش، از او فقط با عنوان ساده "سرباز" یاد شود.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصاویری از ۴ شهید نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج ، که به دست گروهک‌های تروریستی در سراوان به شهادت رسیدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ۴ شهید نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج ، که به دست گروهک‌های تروریستی در سراوان به شهادت رسیدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دادگاه متهمین قتل شهید بسیجی «روح‌الله عجمیان» را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک نماینده پارلمان عراق به اقدام رئیس جمهور ایران در بالا بردن تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
حسن نیز تصویری که شامل عکس‌های شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است به اشتراک گذاشت و نوشت: راه و عقیده مان یکی است و هر چه سعی کند ما را از هم جدا کند امام حسین (ع) ما را متحد می‌کند.
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
تصاویری از دیدار خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری با رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از روحیه خانواده شهید را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ