مدیرعامل پرسپولیس خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی برای بازیهای این تیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتبال عربستان در حال طی کردن مسیری است که پیش از این هم در چند کشور دیگر طی شده اما هیچ لیگی با چنین قدرتی پیش نرفته است.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می‌کند، گفت: ایران از هر گونه تضیع حقوق خود بر نمی‌تابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبات و مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابی این نمایندگان را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و نیازهای حوزه‌های دفاعی و غیردفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.
شاهرود- جمعی از راهداران شهرستان‌های شاهرود و میامی برای پیگیری مطالبات خود گردهم آمدند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از مصدومیت، جراحی و سپری کردن هفته های نخست دوره نقاهت در چین، به ایران بازگشت تا روند درمان و فیزیوتراپی خود را در تهران دنبال کند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در عیادت دانش آموزان مسموم شده در قم ضمن عذرخواهی از خانواده‌ها قول پیگیری این مسئله را داد.
دامغان- دادستان عمومی و انقلاب دامغان با بیان اینکه ضرب و شتم خبرنگار دامغانی پیگیری انتظامی و قضایی می‌شود، گفت: دستور رسیدگی به این پرونده صادر شده است.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری، نیاز به همت مضاعف دارد، گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصمیم‌گیری پیرامون نیم‌بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلوده را بر عهده شهردار دانست.
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران از پیگیری کارت بلیت خبرنگاران برای افرادی که دریافت نکرده اند خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت خشن در بلوار الهیه مشهد، دستور ویژه برای پیگیری صادر شد.
در حالی که انتظار می‌رفت رضا درویش مصوبه شورای شهر برای انتقال مالکیت شهید کاظمی به پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.
معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف، دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اجرای قانون چک، گفت: اعتبارسنجی و الکترونیکی شدن کامل سیستم صدور چک باقی مانده است که باید با پیگیری‌های دقیق به شکل عملیاتی درآید.
فدراسیون فوتبال پیگیر ویزای 3 بازیکن تیم ملی است تا هرچه سریع‌تر بتوانند به اردوی اتریش اضافه شوند.
وزیر امور خارجه گفت: پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر همواره یکی از مسائل مهم در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران و لبنان تا رسیدن به نتیجه و روشن شدن واقعیت است.
پس از نمایش عجیب و باخت مفتضحانه مبارز معروف به هالک ایرانی در برابر حریف قزاقستانی که واکنش عمومی را در فضای مجازی در پی داشت، کارزاری مبنی بر درخواست از مراجع قضایی برای ورود به موضوع راه افتاده است. اقدامی که در وهله نخست از خود می‌پرسیم آیا لازم است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ