امیرحسین پور محمد، مدافع چپ هوادار تک گل تیمش در هفته دوم را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با حضور در محل تمرین این تیم به اعضای تیمش روحیه داد.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.
فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.
مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: وقتی ما گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم. چون امام نشان داد که می‌شود در بین همین ملت به بهترین شکل همبستگی و پیوستگی عمیق را در جامعه به وجود آورد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به مهم‌ترین سوال این روزهای پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از پرداخت 80 درصد مطالبات تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
دروازه‌بان سابق جمی‌ها و کنونی آلومینیوم به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی پرداخت.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
این بار انگار بسم‌الله از ته دل اثر کرد. تلفن را برداشتی. خودت هم تعجب کردی که چرا امروز گوشی‌ت سایلنت نیست. یک ساعت بعد بی‌منت سر صحنه بودی و همزمان با تست گریم، صبحانه خوردی و دیالوگ‌ها را تمرین کردی. هم لهجه را شیرین کردی، هم به جمله‌ها طنز بخشیدی.
مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
پورمحمدی گفت: دشمن می‌خواهد ما را دچار حرکت‌های تند و انفعالی کند؛ ما نباید گرفتار این فضا شویم. دشمن می‌خواهد ضعف‌های ما را بزرگ کند؛ از ضعف‌ها غافل نشویم اما فریب بزرگنمایی دشمن را هم نخوریم. دشمن می‌خواهد توانایی‌های ما را کوچک جلوه بدهد؛ ما نباید بگذاریم این کار صورت بگیرد. این رسالت نیروهای انقلابی است.
این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را علی قائم‌مقامی برعهده دارد، چهارمین همکاری پوراحمد بعد از «شب یلدا»، «کفش‌هایم کو؟» و «تیغ و ترمه» با این تهیه‌کننده سینما است.
کیومرث پوراحمد کارگردان پیشکسوت و تهیه کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم‌مقامی را دریافت کرده است، به ویروس کرونا مبتلا شد.
کیومرث پوراحمد که سال گذشته برای فیلم جدیدش با نام "پرونده باز است"، پروانه ساخت گرفته بود، درباره سرنوشت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: به تازگی بخشی از سرمایه‌ فیلم تامین شده و اگر نقدینگی کافی باشد، آقای علی قائم مقامی (تهیه کننده) درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ