رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ تبعه از کشورهای همسایه که مرتکب ۲۳ فقره زورگیری شده بودند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران حوادث و جرایمی مختلفی رخ داده از دستگیری زوج سارق محتویات خودرو تا شناسایی زورگیران تجریش که مأموران نیروی انتظامی در ان نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از انهدام زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد از اتباع کشور همسایه که از مسافران با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق با ۶۰ فقره موبایل قاپی و زورگیری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در محله جوادیه زورگیری می‌کردند خبر داد.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
زورگیرانی که با روش خفه کنی در شمال تهران از بانوان سرقت میکردند ،دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.
تصویری از قمه رعب‌آور زورگیران تهرانی پس از دستگیری و کشف و ضبط سلاح های آن ها را ببینید.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان و زورگیران مختلف در طرح رعد ۵۹ خبر داد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.
رئیس عدلیه خطاب به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهر‌ها رخ می‌دهد تشکیل دهند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ