سازوکار جدید جام جهانی برای وقت اضافه، مورد نقد بسیاری قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
وقتی همه نخود‌ها را از غلاف درآوردید و آبی به سر و رویشان زدید، وقت آن است بروید سراغ پخت و پز. بگذارید از همین اول بگوییم که برای پخت این خورشت بسته به جنس نخودفرنگی ها، حدود یک و نیم تا دو ساعت، زمان لازم است و عملا می‌توان آن را در لیست خورشت‌های فوری گنجاند و با کمترین زمان و البته مواد ممکن، یک خورشت متفاوت درست کرد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
این برخورد در روز ۲۳ فوریه در ساعت ۷:۱۴ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۵:۴۴ چهارم اسفند به وقت ایران) رخ داد. فوجی می‌گوید که به نظر می‌رسد این شهاب‌سنگ در نزدیکی دهانه‌ی آیدلر (Ideler L)، در شمال غربی دهانه‌ی پیتیسکوس (Pitiscus) فرود آمده است.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
تیم ملی بسکتبال ایران فردا از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در یک بازی حساس به مصاف ژاپن می رود.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
یک سیارک که به تازگی کشف شده است، ساعت ۳ بامداد امروز به وقت گرینویچ بر فراز کانال انگلیس منفجر شد.
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
محاسباتی از میانگین اتلاف وقت روزانه تهرانی‌‌‌ها در ترافیک وجود دارد که این مقدار را نزدیک ۴۰‌دقیقه اعلام کرده است. با این حال برآوردهای جدید نشان می‌دهد این مقدار تا یک ساعت نیز می‌‌‌رسد. مبتنی بر این برآورد جدید شهروندان شاغل تهرانی معادل حدود ۴۰ روز کاری در هر سال را باید در ترافیک سنگین سپری کنند که مقدار قابل‌توجهی است.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
زلنسکی در یک کلیپ ویدئویی کوتاه در کانال تلگرام خود گفت: «از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، لیمان به طور کامل در اختیار نیروهای اوکراینی قرار گرفته است.»
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ