صبح امروز جلسه شورای عالی بورس برگزار و در این باره تصمیم گیری می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
چند سالی است که موضوع واگذاری سهام خودروسازان مطرح می باشد اما این اتفاق رخ نداده است. خبرنگار نبض بورس از مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره واگذاری خودروسازان پرسیده است. این واگذاری به کجا رسید؟
سهام حاضر در بازار پایه شرایط خاصی را دارند که برخی ضررده و در آستانه تعطیلی هستند اما بعضا پروژه می شوند و سهامداران بدون آگاهی در دام می افتند. در سال های اخیر سازمان بورس تلاش کرده است تا به این بازار نظم ببخشد. برنامه سازمان برای بازار پایه چیست؟ مجید عشقی پاسخ داد.
صبح روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان سفری را به این استان داشت. در ادامه عکس های اختصاصی نبض بورس از نشست خبری با خبرنگاران و بازدید از شرکت فروسیلیس ایران (فروس) تقدیم می شود.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
مجید عشقی گفت: سازمان بورس هیچ‌وقت در مورد بالا و پایین رفتن بازار تصمیم نگرفته است و به بازارگردان‌ها نظری تحمیل نشده است.
رئیس سازمان بورس، گفت: الزام صندوق‌های درآمد ثابت به خرید بیشتر سهام، تبدیل به تهدید جدی برای بازار شده بود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح دلایل صعود بازار سرمایه، بر این نکته تاکید کرد که صعود این بازار نگران کننده نیست و تمهیدات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد به کار گرفته شده است.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: بحث شفافیت در آمار سرمایه باید افشا شود.
امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس با خبرنگاران در حال برگزاری است. در این نشست خبری چه می‌گذرد؟
همان گونه که در جریان قرار گرفتید امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اخبار زیادی درباره استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و جایگزینی محمد رضوانی فر منتشر شد. در گفتگو با احسان دشتیانه عضو شورای عالی بورس به بررسی ابعاد مختلف ماجرای امروز پرداختیم.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس مدعی شد استعفای مجید عشقی توسط اعضای شورای عالی بورس مورد پذیرش قرار نگرفت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ بود که محمدعلی دهقان دهنوی صندلی ریاست خود در سازمان بورس را به مجید عشقی سپرد. از آن تاریخ تا به امروز یک سال می‌گذرد و در این یک سال بورس فراز و نشیب‌های بسیاری را به خود دیده است. در این یک سال بر بورس چه گذشت؟
وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار روز سه شنبه برای گفتگو درباره بازارسرمایه به مجلس می روند. محور گفتگو در مجلس شورای اسلامی با مجید عشقی درباره چه موضوعاتی است؟
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود. به گزارش سی و پنج، اشاره ایل بیگی به فیلم تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی است که قرار بود در جشنواره فیلم اورشلیم نمایش داده شود و به درخواست او از سوی پخش کننده فرانسوی از این جشنواره خارج شد
ستاره ایرانی تیم پورتو امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می رود؛ هر چند هنوز پرونده انتقال او به میلان بسته نشده است.
استفاده از ضرب‌الاجل‌های نمایشی برای پایان مذاکرات، ابزار جدید غرب برای فشار بر کشورمان به جهت پذیرش مطالبات غیر منطقی آن‌ها است.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ