سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: به دلیل ادامه پایداری و سکون هوا، شاخص آلودگی به محدوده «بسیار ناسالم» می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
عراق از قطعنامه اخیر سازمان ملل مبنی بر مدارا میان ادیان و مقابله با نفرت‌پراکنی استقبال کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس جمهور بلاروس با اشاره به خیزش بحران‌های داخلی در اتحادیه اروپا، سرکوب اعتراضات داخلی در فرانسه، خشونت علیه مهاجران و توهین مکرر به مقدسات مسلمین را زمینه‌ساز «جنگ داخلی» در اروپا دانست.
بر اساس توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع، بویژه در بعدازظهر و استفاده از قیم برای نهال‌ها در دستور کار قرار گیرد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز بارش باران و رگبارهای بهاری را غالبا در نیمه غربی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید ناپایداری‌های جوی و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان از فردا سه‌شنبه پنجم اردیبهشت خبرداد.
سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
هیئت علمای فلسطین نسبت به تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی همزمان با عید موسوم به پوریم هشدار داد.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به صورتی که اوضاع از کنترل خارج شود، هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان از تشدید آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته خبرداد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید آلودگی هوا در این کلانشهر و مناطق صنعتی استان تا پایان هفته خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات و بارش برف در نقاط سردسیر و نقاط مستعد تگرگ از جمعه تا شنبه (۴ تا ۵ آذر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان و احتمال وقوع سیل و قطعی برق در روستاهای سردسیر و صعب العبور هشدار داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: اگر در صورت تشدید آلودگی بنا باشد اقدام اضطراری صورت گیرد، مسئولیت با استانداری خواهد بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به رویدادهای جاری و تنش ها در کوزوو هشدار داد.
به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.
به گفته کارشناس هواشناسی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی در این ایام درگیر بارش باران خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ