مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: در چند سال اخیر کرونا باعث شد تا فرزندان این سرزمین به ناچار در اختیار فضای مجازی قرار گیرند؛ این نسل فرزندان آموزش و پرورش نیست بلکه فرزندان فضای مجازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
حسین عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان و برنامه تیمش در روزهای پیش رو صحبت کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به برزیل واگذار کرد.
تیم ایران با کسب ۶ مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را به دست آورد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
شمار زیادی از نوجوانان لبنانی در کنار خانواده‌های خودشان در شهر بعلبک (جنوب لبنان) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای غربی تجمع کردند.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی گرجستان می‌شود.
حسین عبدی بلافاصله تمرینات نوجوانان ایران را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی اندونزی آغاز کرده است.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
حضور نوجوانان در اعتراضات گسترده مردم فرانسه، موضوعی است که در روزهای اخیر توجه اکثر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به خود معطوف ساخته است.
شاگردان حسین عبدی امروز تمرین یک ساعته خود را طبق برنامه تاکتیکی مشخص شده دنبال کردند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
ورامین- رئیس قوه قضائیه با بیان این که دشمن در نیمه دوم سال گذشته قصد برهم زدن آرامش کشور را داشت، گفت: صف اغتشاشگران از صف جوانان و نوجوانان جدا می شود.
نماینده مردم خرم‌آباد اگفت: این مسمومیت‌ها بیشتر در ادامه همان اغتشاشات است و نوعی انتقام گرفتن از جوانان و بخصوص نوجوان است که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند. ضمن اینکه تعطیلات عید نوروز در پیش است و عید برای مردم موضوعیت دارد و بیشتر دنبال بهم ریختن اعصاب و روان مردم هستند و انشاءالله مثل همیشه ناکام می‌مانند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
اورژانس اجتماعی که خدمات مشاوره‌ای و روانشناسانه به جوانان و نوجوانان ارائه می‌کند می‌تواند در اغتشاشات در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی نقش‌آفرینی مهمی داشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: بعد از فرمان رهبر انقلاب در مورد تمییز قائل شدن جوانان و نوجوانانی‌ که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند، ۴۰۰ نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر که متنبه شدند آزاد شدند.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
براساس گزارشات به دست آمده از سوی یک دستگاه امنیتی، ۹۳ درصد حاضران در تجمعات اخیر در بازه سنی تا ۲۵ سال بودند که نشانگر به وجود آمدن نسل نو اغتشاشگران در کشور است.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ