مدیرکل سابق ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، اصلی‌ترین گزینه برای سرپرستی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در سک ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب شهر ری، به ۲۵ نفر رسید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز علت انفجار ساختمان در جوانمردقصاب بوده است؛احتمال محبوس‌بودن زیر آوار وجود دارد.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از وجود ۱۶ مصدوم در حادثه ریزش ساختمان در محله جوانمرد قصاب خبر داد.
تصاویر دلنشین از فرزاد صفری ورزشکار پاراکاراته ایران پس از کسب طلا در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی را مشاهده می‌کنید.
کمال جوانمرد به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد.
فرهنگ «پهلوانی» و ورزش «زورخانه‌ای» که در ایران ریشه‌ای کهن دارد، نباید به یک «روز» خاص محدود شود چرا که ورزش به ترویچ و گسترش این فرهنگ نیاز مبرم دارد تا از بی‌اخلاقی‌ها و حاشیه‌ها دور شود.
بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که پس از قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری این موفقیت را با انتشار یک توییت، به باشگاه مادریدی تبریک گفت.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
کمال جوانمرد به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ منصوب شد
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
رئیس کمیته ملی پارالمپیک طی حکمی کمال جوانمرد را به عنوان سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک منصوب کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک طی حکمی کمال جوانمرد را به عنوان سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک منصوب کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک طی حکمی کمال جوانمرد را به عنوان سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک منصوب کرد.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ساره جوانمردی به دلایل مشکلات شخصی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرکت نمی کند، اما در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس حضور خواهد داشت.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
ساره جوانمردی که پیش از این به دلیل کرونا مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان امارات را از دست داده بود، این احتمال وجود دارد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دیار مردان غیرتمند ایرانی است، گفت: مردمان این دیار شریف، با شرافت، اهل کرامت، با غیرت و جوانمرد و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم هستند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: پیش‌بینی کسب ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشتیم اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا ساره جوانمردی قبل از اعزام به مسابقات، یک سهمیه را از دست دادیم.
به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
سادیو مانه، ستاره سنگالی و باتجربه بایرن مونیخ، رفتاری جوانمردانه از خود در جریان بازی برابر بوخوم نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ