روزنامه الرای قطر مهدی طارمی را رهبر تیم ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در سومین تیم از منتخب ستاره های تاریخ فوتبال جهان که در FIFA 23 منتشر شده، حضور دارد.
یک روزنامه نگار ایتالیایی هوادار اینتر به سیمونه اینزاگی پیشنهاد کرد که برای کسب ستاره دوم، مهدی طارمی را بخرد.
سران پورتو می‌خواهند مهدی طارمی را حداقل یک سال دیگر در این تیم نگه دارند و او را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
میلان با جذب مهدی طارمی فاصله چندانی ندارد اما یک مانع بزرگ باعث شده تا روسونری برای جذب مهاجم ایرانی دست نگه دارد.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.
سون هیونگ مین بالاتر از مهدی طارمی، توانست برای هشتمین بار، جایزه مرد سال فوتبال آسیا از نگاه تیتان اسپورت را دریافت کند.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
سایت سعودی اسپورت نگاه جالبی به ترکیب فصل آینده الهلال با حضور مسی، بوسکتس، هازارد و ... داشت.
تک گل طارمی شانس قهرمانی پورتو را زنده نگه داشت
با نگاهی به جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا، به نام ستاره ایرانی پورتو برخورد می‌کنیم.
سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به مشکل گلزنی مهاجم ایرانی خود، از مهدی طارمی سفت و سخت دفاع کرد و گفت: او آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
طارمی شبیه به کاری که پیش‌تر علی دایی برای فوتبال ایران انجام داده و نام ایران را در اروپا بر زبان انداخته است، مشغول هنرنمایی است، ولی با وجود چنین افتخاراتی که به دست آورده هنوز در ایران نگاه مهربانانه‌ای به او نمی‌شود
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم منتخب سال ۲۰۲۲ آسیا قرار گرفت.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
وب سایت گل پوینت مهدی طارمی را به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز انتخاب کرد.
در این خبر به عملکرد مهدی طارمی و هری کین در فصل جاری می پردازیم و نگاهی اجمالی به آمار و ارقام آن ها در رده ملی و باشگاهی خواهیم انداخت.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
ستاره ایرانی پورتو به‌عنوان بهترین بازیکن از نگاه این باشگاه در دیدار مقابل براگا انتخاب شد.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
مهدی طارمی از نگاه یک رسانه پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن دیدار پورتو مقابل ژیل ویسنته انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ