مهدی طارمی گفت: تیم بودن مشخصه اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خانواده‌های جهادگران جان‌باخته در سیل سال ۱۳۹۸ گلستان، با حضور در مجلس شورای اسلامی با قالیباف دیدار کردند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
یک کارشناس امنیتی عراقی نسبت به بازگشت خانواده‌های عناصر داعش به نینوا و سنجار و وقوع حوادث امنیتی در این مناطق هشدار داد.
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا ظرف دو سال صاحب خانه شوند.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که میانگین بدهی‌ خانواده‌ها در افغانستان در ۴ سال گذشته شش برابر افزایش یافته است.
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به نمایندگی از دولت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) انجام گرفت.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
روزنامه کیهان نوشت: یکی از اشتباهاتی که در ابتدای انقلاب مرتکب شدیم این بود که در زمینه جنایت‌هایی که مجاهدین خلق انجام می‌دادند، خود حاکمیت پیگیری قضایی می‌کرد.
بیش از 600 نفر از خانواده‌های معظم شهدا با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی، صدور هرگونه اطلاعیه به اسم خانواده‌های شهدا را شدیداً محکوم کردند.
مهدی طارمی گفت: تیم بودن مشخصه اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات حمایتی به ۲۷ خانواده پرنوزاد دارای فرزند چند قلو (سه قلو و بیشتر) تهرانی خبر داد.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ