حاکم دبی با انتشار پیامی آغاز رقابت‌های جام جهانی در قطر را به مسئولان این کشور تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
مقامات بحرینی شیخ محمد صنقور امام جماعت مسجد امام صادق(ع) بحرین را چند روز پس از بازداشت آزاد کردند.
دستگیری خطیب جمعه مسجد امام صادق با خشم عمومی در این کشور  عربی روبه‌رو شده است.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
از سوی دیگر شیخ محمد بن زاید خاطرنشان کرد که امارات آماده رفع سوء تفاهم‌ها با ایران و گسترش روابط به بالاترین سطوح در تمامی زمینه ها با این کشور است.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی گفتگو کرد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
"راهبرد چاپ سه بعدی دبی" ابتکاری بود که در سال ۲۰۱۶ توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی آغاز شد تا این شهر را به یک هاب اصلی فناوری تبدیل کند.
شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی در قصر زعبیل با پاول دوروف موسس تلگرام دیدار کرد.
شیخ محمد صنقور امام جمعه شهر الدراز در بحرین فروش زمین به یهودیان را به منزله فروش وطن و حرام دانست.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان به همراه رئیس جمهور اندونزی مسجد جامع شیخ زاید را در شهر سولو افتتاح کرد که نمونه‌ای از مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی است.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با پارک جین، وزیر امورخارجه کره جنوبی، عبدالله بوجیب وزیر خارجه لبنان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.
در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
جستجو درباره توحیدی در منابع بین‌المللی نگاه متفاوتی را درباره او ارائه می‌دهد. جامعه مسلمانان او را «شیخ جعلی» استرالیا لقب داده است. این روحانی افراطی که توسط رسانه‌های زرد به عنوان یک رهبر مذهبی معرفی شده است، از روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود برای به راه انداختن یک جنگ فرقه‌ای علیه مسلمانان استرالیا استفاده می‌کند.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.
آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ