معاون سیاسی وزیر کشور گفت: معاونت سیاسی استانداری‌ها با انتصابات صحیح، متولی انقلابی بودن و با ارزیابی مستمر، وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را بر عهده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای تصویب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد؛ برای این کار صندوق ویژه‌ای پیش بینی شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز، مجبور به استفاده از جنگنده شوند؛ اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
تاکنون مجلس چه کار قابل توجهی درخصوص حفاظت از زیستگاه یوز انجام داده است؟ وظیفه مجلس امروز این نیست که به مسائلی مانند داروی داده شده به پیروز و... پرداخته و به دنبال مقصر باشد.
سازمان وظیفه عمومی فراج اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه یکم اسفند در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
شهرداری تهران در حالی ۲۲ شنبه امید و افتخار را پشت سر گذاشت که بنابر اعتقاد یکی از اعضای شورای شهر بسیاری از پروژه‌های انجام شده در قالب این پویش، وظیفه ذاتی و عادی شهرداری محسوب می‌شود
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز کسی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرد، انقلاب را زیر سوال نبریم، انقلاب یک جریان وسیع و ماندگار است.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
امور وظیفه شناس پلیس می گوید: چند روز پیش همین طور که در حال گشت زنی بودیم ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت که در کنار خیابان متوقف شده بود نظرم را به خود جلب کرد اول مشکوک شدم. از خودرو پیاده شدم تا علت متوقف شدن موتورسیکلت را بدانم که چشمم به مرد جوان افتاد که از سرما یخ زده بود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به مراکز آموزشی فراخواند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
شهردار منطقه ۵ ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص حادثه سیل امامزاده داوود(ع) گفت: وظیفه سازمان مدیریت بحران برای ما مشخص نبود که باید چه کند.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ