مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از لغو مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
طی تصمیمی از سوی آرش میراسماعیلی محدودیت حضور سایر ورزشکاران در رشته جودو لغو شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
بردسکن ـ معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط وزارتخانه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی موقتاً قطع برق چاه موتورهای کشاورزی لغو شده است.
در شبی که دو گل یووه با VAR لغو شد ناپولی با گل دقیقه 3+90 راسپادوری به یک برد ارزشمند دست یافت تا در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود قرار بگیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
در حالیکه باشگاه پرسپولیس به درخواست کادرفنی‌اش در حال تدارک سفر به امارات برای برگزاری اردو بود، این موضوع تا این لحظه نهایی نشده و در آستانه لغو قرار دارد.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت طبق خواسته کادر فنی این تیم برنامه سفر به دب امارات را فراهم کند، اما اردوی خارجی این تیم در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد تا اعضای تیم همچنان در تهران تمرینات خود را دنبال کنند.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در دوران برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
توافق هسته‌ای همراه با افتخار اوباما با ایران که توسط دونالد ترامپ لغو شد در میانه تمدید و فروپاشی قطعی معلق است و به یک معما تبدیل شده است.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ