نماینده مردم چناران در مجلس گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود که جلوی رانت‌ اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال را گرفت ولی متاسفانه نظارت ضعیف بر بازار باعث گرانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
گاوی در جریان بازی با اتلتیکو برای دفاع توپ بازیکن حریف دست به اقدامی شجاعانه و منحصر به‌ فرد زد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: امیدوارم اقدام بزرگ اخیر از سوی رهبر انقلاب چراغ راهی برای آن دسته از تریبون‌دارانی شود که در این مدت به‌شدت بر طبل نفرت‌پراکنی می‌کوبیدند.
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
سرلشکر سلامی در پیامی از سخنرانی و اقدام شجاعانه، هوشمندانه و غرور انگیز رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قدردانی کرد.
سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیت‌الله حائری در اقدامی شجاعانه مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، لذا تاریخ به احترام او خواهد ایستاد.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.
نماینده مردم چناران در مجلس گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام شجاعانه دولت بود که جلوی رانت‌ اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال را گرفت ولی متاسفانه نظارت ضعیف بر بازار باعث گرانی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ