فاطمه سادات حمیدیان براجرای مهندسی ارزش برروی پروژه‌های تطویل‌ شده وتعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت ازطریق پیاده‌سازی مهندسی ارزش بر روی آن‌هاوبرنامه ریزی ارزش بر روی پروژه‌هاتعریف شده تأکیدکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رای دیوان عدالت اداری بخشی از آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ابطال شد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای هدفمندسازی اجرای پروژه‌های فناورانه حوزه نفت، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد کرد.
اهواز- معاون مهندسی و عمران اداره کل دریانوردی و بنادر خوزستان گفت: با از سرگیری عملیات اجرایی احداث پایانه مکانیزه شماره ٣ غلات بندر امام، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ١٣ درصد رسید.
وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هوشمندسازی سامانه‌ها و تاسیسات را از نقاط قوت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: این موضوع راهگشا و یاری‌رسان ما در شرایط دشوار و بحران‌ها خواهد بود.
تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای پروژه‌های نانو و بیو پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با دانشگاه شهیدبهشتی منعقد شد.
معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های آتی خبر داد.
عباسی‌اصل گفت: برگزاری دوره‌های آزمون ورودبه حرفه مهندسی درفواصل کوتاه سبب خواهدشدکه دراجرای سیاست نهضت ملی باکمبودنیروی کارروبه رونباشیم.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اکنون در ۳۱ استان کشور ۴۷۱ پروژه جهاد آبرسانی تعریف شده و در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از اجرای بزرگترین واحد تقطیر خاورمیانه با ظرفیت ۲۱۰ هزار بشکه در طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان خبر داد.
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۲۰ هزار تن آسفالت در تهران تولید شده است.
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۰ هزار تن آسفالت در تهران تولید شده است.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
رئیس دستگاه سیاست خارجی آمادگی بخش خصوصی ایران را برای اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی و حضور هرچه بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان در این کشور اعلام کرد.
معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه ۱۱ کیلومتری دیوار آتش در جریان رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش خبر داد.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از انجام مطالعات لازم به منظور اجرای حدود ۳۰ کیلومتر از شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران در سال جاری و سال آینده خبر داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در عملیات اجرایی راه‌آهن رشت- آستارا باید از روش‌های نوین و فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ