عملیات تجارت دریایی بریتانیا» سازمان نظامی انگلیسی در منطقه که بر رفت و آمد کشتی‌ها نظارت می‌کند به آسوشیتد پرس گفت: از این حادثه آگاه و در حال بررسی آن هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
فرماندار منطقه دوکان در اقلیم کردستان عراق از حمله پهپادی جدید به این منطقه و زخمی شدن دو نفر بر اثر آن، خبر داد.
سامانه پدافند هوایی مسکو، یک پهپاد را در حال ورود به حریم هوایی این شهر، سرنگون کرد.
نیروهای روسی تانک T-۷۲M۱ اوکراین را با مهمات هدایت شونده دقیق در زاپوروژیه منهدم کردند.
منابع خبری از حمله پهپادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
شهردار مسکو اعلام کرده این حمله تلفات نداشته و فقط به نمای دو برج اداری آسیب وارد شده است.
یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی و یک منبع بلندپایه نظامی در منطقه مدعی شده که «چند شناور و پهپاد ایرانی در حمله به کامپو اسکوئر به کار گرفته شده‌اند».
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین تصاویر و جزئیات تحقیقات خود در مورد حمله به نفتکش پسفیک زیرکان با پرچم لیبریا را منتشر و ادعا کرده که از پهپاد شاهد-۱۳۶ در این حمله استفاده شده است.
آمریکا مدعی شد که ارزیابی ها نشان می دهد ایران عامل حمله پهپادی به یک نفتکش در دریای عمان بوده است.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
منابع خبری گزارش داده‌اند نفتکشی با پرچم لیبریا سه‌شنبه شب توسط یک پهپاد در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفته است.
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دیای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
یک مقام نظامی صنعا گفته است که حمله پهپادی اخیر به یک نفتکش نشان می‌دهد که یمنی‌ها می‌توانند مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی را هدف قرار دهند.
نفتکشی که در بندر الضبه یمن هدف عملیات پهپادی قرار گرفت، پرچم «جزایر مارشال» را با خود حمل می کرد، از کره جنوبی حرکت کرده بود و قصد داشت دو میلیون بشکه نفت یمن را غارت کند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات هشدار به یک نفتکش متخلف در بندر الضبه در حضرموت یمن خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات هشدار به یک نفتکش متخلف در بندر الضبه در حضرموت یمن خبر داد.
منابع رسانه ای و محلی از حمله پهپادی به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
منابع رسانه ای و محلی از حمله با دست کم سه پهپاد به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ