مدارک و شواهد حکایت از دست داشتن همسر ۵۰ ساله مقتول در این جنایت داشت. تحقیقات برای دستگیری مرد میانسال ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت رد متهم را در اطراف تهران به‌دست آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
فعالیت خورشید در ماه های اخیر افزایش یافته است و به نظر می رسد اوج چرخه زندگی آن که پیش تر برای اواسط سال 2025 میلادی پیش بینی شده بود به سال جاری انتقال یافته است.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
ماه عسل علی فتح‌الله‌زاده در ششمین بازگشت به استقلال خیلی زود به پایان رسید.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
سخنگوی دولت گفت: ۳۲ قلم کالا که بیشتر مورد استفاده مردم هستند و نیاز روزمره زندگی مردم هستند از امروز که آغاز دهه فجر است، تا پایان ماه مبارک رمضان با قیمت‌های تخفیفی عرضه خواهند شد.
سخنگوی دولت گفت: ۳۲ قلم کالا که بیشتر مورد استفاده مردم هستند و نیاز روزمره زندگی مردم هستند از امروز که آغاز دهه فجر است، تا پایان ماه مبارک رمضان با قیمت‌های تخفیفی عرضه خواهند شد.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
یونیسف اعلام کرد که ماه ها پس از پایان سیل های موسومی در پاکستان، حداقل چهار میلیون کودک پاکستانی در معرض خطرات برجای مانده از سیل هستند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
مهلت ارائه درخواست اولیه و بارگذاری مدارک و مستندات در درگاه ملی مجوزها (G ۴ B.ir یا mojavez.ir) را به‌مدت یک ماه (پایان آذرماه) و برای آخرین بار تمدید کرد.
طبق پیام ناظر بازار در پایان معاملات امروز ۱۶ آبان ماه ۴ نماد معاملاتی متوقف خواهند شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی متوقف خواهند شد؟
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.
تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تااینکه مهر ماه جاری، متهم با اقدامات اطلاعاتی در نظرآباد کرج شناسایی شد. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد او با یک تریلی مشغول کار است و در اتاقک پشت این وسیله نقلیه مخفی شده و در آنجا زندگی می‌کند.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ