امروز(سه‌شنبه، ۲۴ آبان) بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس، ضمن اعلام «شکایت محمدباقر قالیباف از او به اتهام نشر اکاذیب» گفت که امروز احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
عبدالرضا سیف، هم اکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه تهران است. حمله او به دانشکده هنرهای زیبا و بیان توهین‌آمیزش درباره این مجموعه با هدف دفاع انتقاد از تفاوت ضریب بین دانشکده ادبیات و علوم انسانی با دانشکده هنرهای زیبا انجام شده است.
مشاور رئیس باشگاه بارسلونا درباره ​​قراردادها، بازسازی نیوکمپ و موضوعات مختلف پیرامون خوان لاپورتا صحبت کرد.
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
مشاور قالیباف به اظهارات هاشمی گلپایگانی دبیر شورای امر به معروف واکنش نشان داد.
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی پیام محمد باقر قالیباف برای سردار سید یحیی رحیم صفوی را قرائت کرد.
مشاور قالیباف نوشت: ستاد امر به معروف را تعطیل و آن را تبدیل به ستاد احیای امر به معروف کنید.
مشاور قالیباف: قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرد ... بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزنند.
سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری قالباف با نوشتن توئیتی انتقاد تندی از علی کریمی کرده است.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
رضا پورحسین گفت: «جناب آقای دکتر قالیباف، طرح تنی چند از نمایندگان مجلس درباره صدور مجوز خدمات روانشناسی و مشاوره با گرایش دینی و اسلامی توسط حوزه علمیه، طرحی «غیرمنطقی و ناپخته» است. لطفا نظر اساتید روانشناسی، روسای دانشکده‌های روانشناسی و انجمن‌های علمی را «حضورا» جویا شوید.»
رضا پورحسین گفت: «جناب آقای دکتر قالیباف، طرح تنی چند از نمایندگان مجلس درباره صدور مجوز خدمات روانشناسی و مشاوره با گرایش دینی و اسلامی توسط حوزه علمیه، طرحی «غیرمنطقی و ناپخته» است. لطفا نظر اساتید روانشناسی، روسای دانشکده‌های روانشناسی و انجمن‌های علمی را «حضورا» جویا شوید.»
یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
مشاور قالیباف به تذکر رهبر انقلاب درباره تخریب افراد و شعارهای تخریبی هنگام سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد.
واکنش محمودرضوی مشاور قالیباف به توییت رسایی و پاسخ رسایی به وی را می‌بیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ