مشاور رییس مجلس شورای اسلامی پیام محمد باقر قالیباف برای سردار سید یحیی رحیم صفوی را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کشور را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید شایسته‌ترین جوانان فرصت نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور را پیدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت نماینده اسبق پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت نماینده اسبق پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم بازی‌های قابل‌قبول از صعود بازماندند این امر در شایستگی و توانمندی‌های آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان‌پذیر نیست بلکه باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پلتفرم داخلی با سرعت و با امنیت باشد قطعا همه نیز ترجیح می‌دهند که از پلتفرم داخلی استفاده کنند. از سویی دیگر در حوزه پیام رسان‌ها یک موضوع حائز اهمیت است دسترسی به بخش خارجی برای برخی از حوزه‌ها مانند دانشگاه و تجار حائز اهمیت است.
رئیس مجلس ضمن تجلیل از سردار حاجی‌زاده و متخصصان نیروی هوافضای سپاه برای دستیابی به توان ساخت موشک هایپرسونیک تاکید کرد: ساخت این موشک، علامت روشنی است از ترکیب علم و ایمان در صنعت دفاعی کشور.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران حادثه خونین در حرم شاهچراغ اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و نام‌آشنای بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، استاد امین تارخ را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج شهادت گونه ‌سردار سید هاشم درچه‌ای را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ