تشکری هاشمی با بیان اینکه وضعیت بحرانی ترافیک شهر تهران نیازمند اقدامات فوریتی است، گفت: اقدامات فوریتی اثر بخشی زیادی ندارند اما مسکنی بر درد مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز شنبه ششم اسفند ماه توضیحاتی داد.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک تهران همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کاهش ترافیک تهران-کرج تا سال آینده با اجرای پروژه جدید خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کاهش ترافیک تهران-کرج تا سال آینده با اجرای پروژه جدید خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کاهش ترافیک تهران-کرج تا سال آینده با اجرای پروژه جدید خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ترافیک پایتخت چهارشنبه‌ها سنگین تر است، گفت: رانندگان با تردد بین خطوط به نظم و بهبود ترافیک کمک کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در معابر ورودی کلانشهرها و خصوصاً شهر تهران بار ترافیک صبحگاهی به نسبت روز گذشته افزایش یافته است.
زاکانی، شهردار تهران گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک تهران را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۵ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از بارندگی در محورهای 8 استان خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی شهر تهران سنگین گزارش می شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس شورای شهر تهران گفت:روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه بیست و نهم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: بزرگراه‌های نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ