مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی توسط صدا و سیما، به نکاتی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
مهدی تاج میگوید درخواست تراکتور برای سهمیه لژیونر فردا بررسی می‌شود.
جمعی از کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال تهران درخواست جالبی از مهدی تاج داشتند.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
مهدی تاج از رییس فدراسیون فوتبال عمان درخواست کرده که فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا کند.
صحبت های مهدی طارمی پس از پیروزی برابر بوآویشتا در لیگ پریمیرا پرتغال سوژه ابولا، نشریه معروف پرتغالی شد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال به همراه نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی بانوان شرکت کردند.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
علی فتح‌الله‌زاده در دیدار با مهدی تاج از وی خواسته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده در AFC تلاش کند.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال امروز با مهدی تاج تماس گرفت و از رئیس فدراسیون فوتبال خواست، پرونده ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته استیناف دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.
مهدی طارمی در یک پست اینستاگرامی خواستار آزادی زندانیان اعتراضات اخیر شد.
تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر پول بازی های دوستانه با تیم های خارجی را از طریق فدراسیون فوتبال قطر پرداخت کرده است.
به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج در مورد امنیت تیم ملی شخصا با رئیس فیفا دیدار کرده است.
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
تاج به درخواست خبرنگاری مبنی بر اینکه صراحتا اعلام کند آیا کی‌روش به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر، پاسخی نداد.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیرصورت گرفته برای تهیه برنامه‌های جهت‌دار در شبکه‌های مختلف، خواستار توقف آنها و همراهی به خاطر تیم ملی شد.
مهدی تاج که امروز انتخابات فدراسیون فوتبال را برد، در اولین اقدام، اعضای هیات رییسه را به یک جلسه فوری دعوت کرد.
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ