با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، تمامی مطالبات کارلوس کی‌روش پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال مصر با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار به کارلوس کی‌روش از تسویه حساب با این سرمربی پرتغالی خبر داد.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
حسن روشن درباره حضور برانکو و کی‌روش در فوتبال ایران صحبت کرد.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
کارلوس کی روش با انتظار متنی خبر از خداحافظی اش با تیم ملی فوتبال ایران داد.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ملی فوتبال ایران مشخص شد.
آخرین فرد اضافه شده به نیمکت تیم ملی در جام جهانی مارکار آقاجانیان بود که کی‌روش برای بازی با امریکا روی او حساب می‌کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
یکی از یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش پیش از سفر تیم ملی به دوحه به اردو دعوت شده بود، امیر علی صادقی بود.
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیه «یورگن کلینزمن» آن هم در آستانه بازی حساس با آمریکا نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش روی جنگ روانی برای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
کارلوس کی‌روش بین دو نیمه بازی با انگلیس در رختکن تیم ملی حسابی از خجالت دو ملی پوش تیمش درآمد!
انتخاب دروازه‌بان ایران در بازی با ولز، بزرگترین چالش کارلوس کی‌روش به حساب می آید.
ملی‌پوش استقلال در آستانه تجربه دومین حضور و بازی در جام جهانی است.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
کارلوس کی‌روش، آرمین سهرابیان را از تیم کنار گذاشت، اما با حفظ سامان فلاح، نشان داد برای جام جهانی قطر روی این بازیکن جوان حساب می‌کند
کارلوس کی روش همراه تیم ملی به تهران برنگشت تا بار دیگر ثابت شود که مرد پرتغالی زیاد روی دعوت مهره‌های آماده لیگ، حساب باز نکرده است.
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران این روزها در اردوی اتریش به سر می برد و لژیونرها و در راس آن، مهاجمان سرشناس هم به جمع اردونشینان اضافه شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ