در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک‌ها می‌تواند پایگاه‌های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر این که نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان در این فصل نداشتن مهاجم شش دانگ و تمام کننده است گفت: چاله پرسپولیس با شهاب زاهدی پر نمی شود.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
افزایش تولید کشاورزی در ایران بیشتر از طریق فشار بر منابع پایه و تخریب منابع بوده و سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کمتر از یک درصد است.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
تهران- دانش آموزان فعال حوزه رسانه شهرستان های استان تهران از خبرگزاری مهر بازدید کردند.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
سمنان- معصومه ایجی در مسابقات پاراکارته آسیایی تنها مدال طلای بانوان کشورمان را دشت کرد.
دانا وایت، رئیس UFC، اعلام کرد که مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه در قفس هشت ضلعی مصمم هستند.
یک کارشناس مرکزپژوهش‌های مجلس گفت:کشورهای توسعه‌یافته ابتدا اراضی کشاورزی را یکپارچه‌سازی کرده سپس سند ۶ دانگ مالکیت صادر می‌کنند؛ در ایران برعکس عمل شده و هزینه بالایی به دولت تحمیل می شود.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مخالفت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای دادن سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
به همت فناوران مستقر در شرکت‌های دانش بنیان برخی تجهیزات تحریمی و ارزبر در حوزه صنعت نفت و گاز بومی‌سازی شده و به تازگی چندین مگاپروژه برای رفع نیازهای گلوگاهی این صنایع تعریف شده است.
مدیر شبکه آموزش سیما گفت: ما باید برای ۲۰ سال آینده نقشه بکشیم نه اینکه بچه‌ها ده سال از ما جلوتر باشند و ما در فضای قدیمی فعالیت کنیم
چین ایمنی سویای اصلاح شده ژنتیکی را تایید کرده است. این نخستین تایید فناوری مذکور در یک محصول است.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
اصفهان- دانش آموزان اصفهانی از مراکز درمانی ترخیص شدند.
خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل ۵۸۵۰ میلی متر طول، ۲۱۶۰ میلی متر عرض و ۲۱۵۵ میلی متر ارتفاع می‌شود.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک ها می تواند پایگاه های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
ارتش چین اخیرا از  یک هواپیمای قاره پیمای بی سرنشین به نام «وینگ لونگ-۳» (Wing Loong-3) در چهاردهمین نمایشگاه هوانوردی و هوافضای چین در ایالت گوانگ دانگ رونمایی کرده است.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
گروهی از محققان در هند مشغول توسعه یک ابزار مبتنی بر ماشین یادگیری هستند که به پزشکان کمک می کند بیماری های استوایی مختلف از جمله تب دانگ و مالاریا را از یکدیگر تمایز دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ