مشهد ـ شهردار مشهد خواستار اختصاص بودجه مصوب قطار شهری مشهد از سوی دولت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درصدد اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیون شِکِلی (نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار) برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
کرمان-نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه لازم و مکفی برای انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان باید در اولویت قرار گیرد.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: امسال اولین سالی است که برای ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری بودجه تعیین شده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از تخصیص بودجه چندبرابری حوزه اشتغال‌زایی به استان‌هایی که دارای سابقه درخشان در دور اول سفر استانی بودند، خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با اعلام اینکه اختصاص یک درصد بودجه از اعتبارات دستگاه‌ها به حوزه زنان در مجلس مصوب شد، گفت: تمامی دستگاه‌های ‌اجرایی مکلف به اجرای این مصوبه هستند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکتهای دولتی مکلفند یک درصد از بودجه جاری خود را برای هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی اختصاص دهند.
استادیوم شهید وطنی با وجود اینکه به تازگی بازسازی شده، دارای نقصان های زیادی است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.
روزنامه یسرائیل هیوم از اختصاص بودجه هنگفت برای توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر داد.
مشهد ـ شهردار مشهد خواستار اختصاص بودجه مصوب قطار شهری مشهد از سوی دولت شد.
سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها از اختصاص ۲۰ درصد از بودجه آموزش شوراها به شورای عالی استان‌ها در تفاهم با وزارت کشور خبر داد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بودجه ۱۴۰۱ توسعه محلات دارای ردیف مخصوص شدند و افتتاح این پروژه ها منجر به کاهش فاصله شمال و جنوب می‌شود.
سخنگوی هیئت وزیران عراق از اختصاص ۶ میلیارد دینار (معادل ۴.۱ میلیون دلار) بودجه برای برگزاری مراسم اربعین خبر داد.
تفاهم‌نامه‌ای با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری دانشجویان به ثبت رسید که با این بودجه برای دانشجویان متاهل بسته‌های بلاعوض و وام‌هایی طراحی می‌شود که متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت مربوطه از این طرح‌ها استفاده کنند.
جوبایدن رئیس جمهور آمریکا روز گذشته لایحه ای را امضا کرد تا ۵۳.۷ میلیارد دلار یارانه برای تولید و تحقیقی درباره نیمه رساناها اختصاص یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ