رئیس کانون صرافان با بیان اینکه دلالان نرخ‌های غیرمنطقی را به عنوان پیش‌بینی قیمت دلار مطرح می‌کنند، گفت: علت اصلی نوسانات اخیر ارز به مشکل تأخیر در پرداخت مبلغ حواله های نیمایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان معامله شد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله شد.
بر اساس جدیدترین آمارهای اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط نرخ دلار در بهمن ماه سال گذشته در بازار غیر رسمی کمتر از ۴۵ هزار تومان بوده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
نرخ دلار در لبنان بازهم بالا رفت و لیره این کشور بزرگترین فروپاشی ارزش خود در تاریخ این کشور را شاهد است.
وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه نرخ واقعی دلار کمتر از نرخ‌های فعلی است، گفت: آن نرخی که در اقتصاد ما اثر می‌گذارد و با آن واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه انجام می شود، نرخ بازار آزاد نیست.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۷۸۷ تومان رسید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اثرگذاری کانال‌های تلگرامی اعلام نرخ فردایی دلار اظهار داشت: افراد غیر ایرانی و خارجی در پشت پرده این کانال‌ها قرار دارند و این موضوع هم در شرایط امروز بازار ارز کشورمان موثر بوده است.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد؛ بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیاز‌های واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۵۱۱ تومان معامله شد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۳۲۶ تومان معامله شد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۳۲۷ تومان معامله شد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو  ۸۸ تومان افزایش داشت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو با قیمت ۳۲ هزار و ۵۹۸ تومان معامله شد که قیمت‌ها در مقایسه با روزهای گذشته بدون تغییر بود.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
رئیس کانون صرافان با بیان اینکه دلالان نرخ‌های غیرمنطقی را به عنوان پیش‌بینی قیمت دلار مطرح می‌کنند، گفت: علت اصلی نوسانات اخیر ارز به مشکل تأخیر در پرداخت مبلغ حواله های نیمایی است.
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.
امروز چهارشنبه، ۱۲ مردادماه در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی بازار ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان و با حجم پنج هزار معامله شد و هم اکنون به ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.
امروز چهارشنبه، ۱۲ مردادماه در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی بازار ارز، دلار با قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان و با حجم پنج هزار معامله شد و هم اکنون به ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ