معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
باشگاه پرسپولیس هیچ نامه ای برای ترانسفر بازیکنان خود دریافت نکرده است.
خبرگزاری فارس مپعی شد جواد نکونام با عفو رهبری مجوز حضور در استقلال را دریافت کرد.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.
یان زومر در پایان فصل و در صورت تمایل به جدایی، بدون هیچ مشکلی برگه فسخ خود را دریافت خواهد کرد.
مدیران استقلال به دنبال آن هستند تا با دریافت مطالبات خود از همراه اول مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.
وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی درباره روند بررسی ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان در این هیئت داد.
با اعلام رسانه ای در عربستان ملی پوش ایران و کاپیتان سابق پرسپولیس از الاتحاد پیشنهاد دریافت کرده است.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارند، اما بدهی استراماچونی را نداده‌اند.
رونالد آرائوخو که در ال‌کلاسیکوهای اخیر به خوبی توانسته وینیسیوس را مهار کند، امروز گذرنامه اسپانیایی دریافت کرد و همچنین مشخص شد که مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکوی 28 اسفند ندارد.
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
پنتاگون ادعای اوکراین درباره احتمال دریافت هواپیماهای جنگی آمریکا را تایید نکرد.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
بازیکنان خیلی از تیم‌ها قصد داشتند تا بازوبند ویژه‌ای علیه تبعیض ببندند، اما فیفا آنها را تهدید به دریافت کارت زرد کرد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد:وزیر ارتباطات دستور داده درصورت دریافت مستندات مورد ادعای گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعا تشکیل شود.
این مقام تاکید کرد که ایران بدون دریافت امتیازات اضافی از غرب، قصد ندارد به تعهدات خود در برجام بازگردد.
بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن باتجربه و بزرگ خود که دستمزد بالایی دریافت می کنند را بفروشد. کاهش سقف دستمزد در بارسلونا یک اقدام ضروری است.
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ