«رادیو ارمنستان» نیز گزارش کرد که نیروهای جمهوری آذربایجان ساعت ۱۸ به وقت محلی با سلاح های سبک به سمت غیرنظامیان شاغل در منطقه «خرمورت» در بخش قره باغ تیراندازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
وزارت دفاع ارمنستان امروز در بیانیه‌ای از حمله نیروهای جمهوری آذربایجان به یک مجتمع صنعتی نزدیک نقطه مرزی میان دو کشور خبر داد.
زاهدان- با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حوزه کلانتری ۱۶ زاهدان، صدای تیراندازی‌ها قطع شده و به نظر می رسد آرامش به منطقه بازگشته است.
نیروهای موسوم به صلح‌بانان ناتو به سوی معترضان صرب در شمال کوزوو تیراندازی کردند.
نیروهای موسوم به صلح‌بانان ناتو در برخورد با معترضان صرب در شمال کوزوو متوسل به تیراندازی شدند.
نیروهای موسوم به صلح‌بانان ناتو در برخورد با معترضان صرب در شمال کوزوو متوسل به تیراندازی شدند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
وزارت دفاع ارمنستان امروز یکشنبه مدعی شد که در تیراندازی نیرو‌های جمهوری آذربایجان در منطقه «باسارکچر»، یک سرباز ارمنی کشته شده است.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
تیراندازی به نیروهای ارتش اشغالگر اسرائیل در یکی از ورودی‌های نابلس صهیونیست‌ها را سردرگم کرد.
عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
ایلام-‍ فرماندار ویژه دهلران از تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و نیروهای انتظامی در دهلران خبر داد.
گروهی از نیروهای ویژه روسیه مواضع شبه نظامیان اوکراینی را مورد حمله قرار دادند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
زاهدان- به دنبال اتفاقات امروز زاهدان شورای تامین سیستان و بلوچستان اطلاعیه ای صادر و از تیراندازی افراد ناشناس به مردم و نیروهای حافظ امنیت خبر داد.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یک مرکز آموزشی نیروهای بسیج شده برای جنگ در اوکراین با یک تفنگ تک تیرانداز جدید شلیک کرد.
جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی حافظ امنیت بسیجی به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند. افراد درون خودرو ناگهان به نیروهای بسیجی تیراندازی کرده و فرار می‌کنند.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است که ابتدا تیراندازی از سوی نظامیان ارمنستانی آغاز شد و سپس نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان پاسخ دادند.
وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی، نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامی نیرو‌های مسلح ارمنستان مستقر دربخش شرقی مرز بین دو کشور تیراندازی کردند.
نیروهای مقاومت فلسطین به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در غرب شهر جنین تیراندازی کردند.
وزارت دفاع ارمنستان از زخمی شدن یک نظامی خود در اثر تیراندازی نیروهای جمهوری آذربایجان در منطقه مرزی مشترک خبر داد.
میراحمدی بیان داشت: متقابلاً نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخ این تیراندازی را دادند. در ساعت یک و نیم بعد از ظهر پس از حدود یک ساعت درگیری محدود این موضوع با مدیریت و تسلط مرزبانی جمهوری اسلامی خاتمه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ