در پی مذاکرات صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس با افزایش رقم قرارداد یکی از بازیکنان خود موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
یک برند معروف لباس با رقم قابل توجه اسپانسر ارلینگ هالند، ستاره سیتی، شد.
این هفته یک اتفاق جنجالی و ضرب و شتم داور، فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد با این باشگاه باید یک اتفاق مهم را رقم بزند.
یک راننده آفرود در حرکتی ترسناک و خطرناک خودروی خود را در مسیری صعب‌العبور قرار داد و لحظات دلهره‌آوری رقم زد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
آن‌طور که شنیده‌ایم رقم قرارداد حامد پاکدل با تراکتور، حدود ۴ برابر قراردادی است که با پرسپولیس بسته بود.
مهاجم فصل قبل سرخ‌ها با عقد قراردادی ۶ ماهه دوباره قرار است پیراهن پرسپولیس را بپوشد.
مهاجم فصل قبل سرخ‌ها با عقد قراردادی ۶ ماهه دوباره قرار است پیراهن پرسپولیس را بپوشد.
فدراسیون فوتبال به شایعات درباره رقم قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ