تمامی زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری اختیاری است.
ملازاده با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵ و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک‌ها صورت بگیرد.
در هفته جاری خبرهایی خوش در بخش بیمه رانندگان تاکسی های آنلاین و نیز خدمات جدید کالابرگ الکترونیک منتشر شد.
تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
با اضافه شدن دو دهک ۴ و ۵ به جمعیت بیمه شدگان رایگان کشور از این پس ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این دهک‌ها بیمه سلامت رایگان خواهند شد.
سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.
همایش یکصد برند ملی برتر با رویکرد مسئولیت اجتماعی، مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با هدف ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، برگزار شد.
بیمه مشترک ایران و سوریه برای فعالیت‌های اقتصادی دو کشور راه اندازی می‌شود
ماده ۱۴۷ برنامه هفتم توسعه بیمه دام و طیور را اجباری کرده است.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
بیمه تعاون قهرمان سوپرلیگ کاراته ایران شد
صدرنشین سوپر لیگ کاراته با برتری مقابل پاس فراجا عنوان قهرمانی خود را قطعی کرد.
صدرنشین سوپر لیگ کاراته با برتری مقابل پاس فراجا عنوان قهرمانی خود را قطعی کرد.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
با وجود فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم، آیا فرهنگیان همچنان از داشتن یک بیمه تکمیلی-درمانی مناسب که متعلق به وزارت آموزش و پرورش باشد محروم خواهند بود؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده و تقاضا دارم سران قوا به این موضوع ورود کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه دات کام و باشگاه پرسپولیس در محل این شرکت رونمایی و به امضای طرفین رسید.
سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت سفیران فرهنگی کشور ما هستند.
با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.
تیم تکواندو بیمه تجارت نو جام قهرمانی هجدهمین دوره رقابتهای لیگ تکواندو بانوان را از آن خود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ