روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.
احتمالاً دوران مربیگری کی‌روش بدون به زبان آوردن این جمله پایان می‌پذیرد
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الغرافه حضور یافت.
یکی از اهداف فدراسیون فوتبال، برگزاری بازی دوستانه با تیم قطر در عید نوروز بود که محقق نشد.
برای دومین بار، کارلوس کی‌روش وسط یک تورنمنت بزرگ با ایران سراغ مذاکره با دیگران رفت
آخرین تمرین السد پیش از تقابل با القطر، با حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی قطر، برگزار شد.
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
با وجود همه اختلاف‌سلیقه‌ها، کارلوس ۲ بازیکن معتمد دراگان را فیکس کرد
لیست منتخب کارلوس کی‌روش نشان می‌دهد هفت لژیونر بیشتر نسبت به بازیکنان لیگ برتری دعوت شده‌اند.
به نظر می‌رسد باید در انتظار یک سورپرایز ویژه در لیست اسامی دعوت شده به جام جهانی از سوی کارلوس کی‌روش باشیم.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
علی کریمی لژیونر فوتبال ایران توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و احتمالا در لیست نهایی ایران در جام جهانی حضور داشته باشد.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
۲ بازیکن گل‌گهر سیرجان به هفته چهارم اردوی ریکاوری تیم‌ملی فوتبال دعوت نشدند و این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره خط خوردن آن‌ها را افزایش می‌دهد.
سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ قطر تمرینات خود را زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش در مجموعه پِک پیگیری کردند.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
رفتار و کنش‌های کارلوس کی‌روش نسبت به دوره اول حضورش در تیم‌ملی تغییرات زیادی داشته است.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
مطابق با اعلام کارلوس کی‌روش، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای اردوی اتریش فردا مشخص خواهد شد.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ