سخنگوی کرملین با اشاره به سفر احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اجلاس جی۲۰، گفت که برای این تصمیم، تمام مولفه‌ها از جمله «فاکتور امنیتی» لحاظ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اوکراین هیچ موفقیتی کسب نکرده و در شرایط دشواری قرار دارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.
سخنگوی کرملین تأکید کرد که ناتو صلح و ثبات را به ارمغان نمی‌آورد بلکه وضعیت را در هر جایی که حضور می‌یابد، بی‌ثبات می‌کند.
نگاهی به داده‌های گمرکی چین مشخص می‌کند که چین در رابطه اقتصادی‌اش با روسیه دست بالا را دارد و اینکه پکن به نظر عجله‌ای ندارد که خط حیات اقتصادی برای کرملین فراهم کند. در آینده، کسب‌وکار‌های چینی همچنان می‌توانند با تقویت سرمایه‌گذاری‌هایشان در روسیه به نجاتش بیایند.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
از زمان شروع جنگ، کرملین به‌طور پیوسته رسانه‌های مستقل روسیه را منحل کرده است، سازمان‌هایی را که دهه‌ها در زمان پوتین حضور فعالی داشتند، مجبور به خروج از کشور کرده و دسترسی به فیس‌بوک، بی‌بی‌سی و دیگر منابع خبری را قطع کرده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: «پوتین» در نشست‌های گروه- ۲۰ و «اَپک» حضور نداشته و سخنرانی هم نخواهد کرد.
کاخ ریاست جمهوری روسیه هشدار داد ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین بدون حضور مسکو خطر آفرین است.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه قصد حضور در مراسم تدفین ملکه انگلیس را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ