باشگاه پرسپولیس منعی برای ثبت قرارداد بازیکنان داخلی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب آهن با پرداخت بدهی‌هایش پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از صدور کارت بازی نفرات این تیم از سوی سازمان لیگ خبر داد.
پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته است
پنجره پرسپوليس باز شده و این تیم مشکلی برای بازی هفته اول خود مقابل آلومینیوم ندارد.
در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر در میان گذاشت.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند.
با جدیدترین تحولات پنجره تابستانی، لیست خرید پرسپولیس هم دچار تغییر شده است.
با جدیدترین تحولات پنجره تابستانی، لیست خرید پرسپولیس هم دچار تغییر شده است.
در شرایطی که نقل و انتقالات پرسپولیس برای تقویت تیم در فصل آینده استارت خورده، شایعات زیادی درباره جذب مهاجم ملی‌پوش اسبق این تیم نیز شکل گرفته است.
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس این روزها وظایفی سنگین‌تر از پنجره نقل و انتقالاتی را بر روی دوش خود می‌بیند.
حسین‌زاده به هدف اصلی مدیران باشگاه استقلال در پنجره زمستانی تبدیل شده است. همچنین قلی‌زاده هم در لیست خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته است و باید دید دو طرف توافق مالی خواهند داشت یا خیر.
تیم هوادار با باز شدن پنجره زمستانی چند بازیکن جدید به خدمت گرفت که یکی از آنها عارف محمد علی پور است؛ بازیکن سابق تیم پرسپولیس.
پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده است و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات می توانند، بازیکنان جدیدی بخدمت بگیرند.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
با جدایی یورگن لوکادیا، پرسپولیس در حالی وارد بازار نقل و انتقالاتی خواهد شد که جذب یک مهاجم در دستور کار مدیران باشگاه است.
برخی رسانه‌های هلندی از احتمال پیوستن لوکادیا در پنجره زمستانی به یکی از تیم‌های این کشور خبر داده‌اند.
سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه شنبه برگزار شود و این در حالیست که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.
مدیرروابط بین الملل پرسپولیس می گوید که جلسه برای عقد قرارداد با لوکادیا نزدیک به هشت ساعت به طول انجامیده است.
با توجه به اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد.
پنجره نقل و انتقالاتی داخلی پرسپولیس امروز باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ